SKRIVET: 2008-12-21, kl 09:25:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vy från ett luftslott

Har jag någonsin sagt att Kent är BRA? Att det verkligen är musik? Jag älskar Vy från ett luftslott =)

(ja, vi kom tydligen iväg senare än det var tänkt)

Äh, det räcker med 3 ord: Kent är bra!
3 ord till lägger jag till: Winnerbäck är bäst!
HA! Där satt den =)

Det ligger ett kvitto framför mig som jag inte vågar kolla på men samtidigt vill jag mer än gärna kolla på det. Är rädd att det ska vara kvitto på en av mina julklappar, men det kanske bara är kvitto på något helt annat som jag lika gärna kan slänga? Bäst jag låter bli att kolla helt enkelt. Men det kryper i fingrarna! Jag vet att jag är barnslig. Men det får man ju vara, eller det SKA man vara. Så det så :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: