SKRIVET: 2008-12-16, kl 18:07:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Stressen gör mig glömsk

Gjorde klart alla resterande julkorten idag - trodde jag. Kom nyss på att jag glömt en. Får skicka till henne imorgon med vanligt porto, då borde det gå bra. Kom också på att jag glömt skriva nummer till en familj. Skrev bara gatunamn och postnummer + stad. Vadå stressad? Men posten brukar ju få leka detektiver och dom fixar det bra så..

Sitter och dricker glögg nu. Mmmmm. Vapendragaren jobbar nog 2 timmar till. Minst. Kanske 4 till t.om.
Köpte den sista julklappen åt han idag, det som han ska få som morgonpaket. Ska slå in det strax tänkte jag. Måste bara vila lite först, känner mig trött i ryggen eller jag har ont rättare sagt.
Måste även fixa matlåda. Undrar vad han vill äta imorgon då? *idétorka*

Längtar tills imorgon för då tänkte jag träna! Var ju så längesen. Förra veckan blev det inte ett enda pass pga att jag var genomförkyld och veckan innan blev det bara 2 om jag minns rätt för redan då kände jag mig hängig. Måste ta tag i det nu känner jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: