SKRIVET: 2008-12-01, kl 20:29:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

slagsmålet jag aldrig kan vinna

Kan inte direkt påstå att det var skönt att träna idag för jag fick så (in i helvete) ont i vaden! Har dessutom känt av det onda i vaden tidigare pass, så jag är lite 'oroad', hatar ju nämligen att vila! Det suger att behöva avstå träning pga skada. Vid vissa skador kan man ersätta träningspass med promenader, men har jag ont i benhinnorna eller vaden funkar inte promenader så bra.

Nog om det.

Handlade en massa blommor och dylikt på Plantagen idag. Fanns massa billiga dekorationssaker :)
Me like it!
Syrran, en släkting, svärföräldrarna m.fl ska få lite blommor tänkte jag.

Beställde nyss 3 julklappar. B.la en till en sån där julklappsutdelning. Alla köper nåt för max 40 kr. Var så längesen jag fick ett sånt paket vilket jag saknar lite hehe.



Du är en tröst för gråtna ögon.
Du är min fallskärm när jag faller om natten.
Du sover som ett barn och jag saknar att kunna sova så.
Du äger mitt  blod och jag är slagsmålet jag aldrig kan vinna.
Och jag känner mig bara så jävla tom ibland.
Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt.
Det är så stort och sväljer mig helt.
Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: