SKRIVET: 2008-12-31, kl 12:55:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sista dagen!

Japp, idag är det allra sista dagen på det här året! Snart 2009. w00p w00p.
Vi skulle ju ha ätit middag med Anna, Niklas & barnen ikväll men Nathalie har fått vattkoppor. Typiskt! Min mamma såg inte till att jag fick det när jag var liten så därför kan vi inte åka dit :P
Nej då.. hon åkte faktiskt runt till folk som hade barn som hade vattkoppor just för att jag skulle få det. Det är nämligen värre att ha det när man är vuxen. Så då blir det middag hos Kjell-Britt istället. Där vankas det hummersoppa till förrätt :)
Har aldrig ätit hummersoppa men det är säkert gott. Orkar liksom inte åka och handla.. trevligare om man är fler, hur kul är det annars att bara äta jag & Darlo :P

Varit till Kupolen idag. Var mkt folk där för att vara Nyårsafton tycker jag. Hittade en svart enkel och helt ok kofta. Tunn också, perfekt att ha till min klänning =)
Blev en bh också. Mest därför jag åkte dit, för jag måste ha en ny som har smala axelband. Kollade lite efter stövlar men alla är ju för vida över vaden. Annars är dom råfula!

Nu lär jag nog ta Darlings gitarr, det låter så illa :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: