SKRIVET: 2008-12-29, kl 14:36:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Revyn

Mötet gick bra. Efteråt har jag umgåtts med Kjell-Britt. Först fika på Almas, snabbhandling på Maxi och sen kupolen. Fråga mig inte vad vi skulle till Kupolen och göra men men.. vi åkte runt ett varv på nedre parkeringen inkl den vid Jula. Vi fick parkering vid Kvantum, längst fram! Woop Woop =)
Hittade en helt ok kofta på Stadium som var billig, men orkade inte stå i kö. Dom flesta affärer har ändå bara SKIT! Stadium hade rabatt på vinterjackor och det hade ju vart bra om jag köpt en nu men jag orkar inte med 1 km kö som tar en timme att stå i, typ. Så jag lät bli. Köpte småsaker på Panduro bara, 40 spänn tror jag det blev :)

Papi Raul ringde när jag var på Kupolen. Han & sambon hade blivit sjuka (han har 39 graders feber) så han frågade om jag & min vapendragare vill gå på Revyn ikväll. Självklart! Han hade 2 fribiljetter så det är ju perfekt =)
Det ska bli kul!

23/1 vet jag också vad jag & vapendragaren ska göra.
Eller ja lite datum inbokade:
7/1 Viktigt Rus-möte.
4/1 "introduktion/utbildning"
9/1 Samtal

Inte långt tills karln kommer hem nu *sakna*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: