SKRIVET: 2008-12-19, kl 11:46:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lättnad.

Dani hade möte med cheferna idag. Enskilt. Före det var det information för alla och sen väntan väntan och väntan. Han får vara kvar till 3/4. Dom snackade om januari förra veckan ^_^
Visst, han blir arbetslös. Men det har vi ju vetat ett tag. Varje extra dag är en bonus. Så nu kommer han inte jobba över lika mkt, bara ca 5-6 timmar i veckan. Wiiiiiiiie :)

Hans förra chef är bränd i huvudet. Daniel har tjatat om att få Arbetsgivarintyg av honom sen han slutade i oktober, än har han inte fått något. Pappret hade han dessutom kunnat skriva i september då Daniel sa upp sig. Häromdagen fick Daniel ett papper av honom, men då åkte Daniel dit.. Det var ju så klart fel papper! IDIOT!
Men jag har själv varit med om sånt där. Det ska tjatas och tjatas och tjatas så in i helvete. Det tar 5 jävla minuter att fixa fram och skriva på, ska det vara så svårt?!?

Jag håller på att tvätta. Ska snart torka det sista. Provtryckte på en tisha innan jag trycker en T-shirt åt Maja. Skulle se hur det blev när man tvättat den. Den skulle vändas ut och in, men det glömde jag så klart. Men det är lite utanför motivet som inte har gått bort.. Motivet är en halv dalahäst & så står det (som går ihop med hästen) 50%. Smart va? Ibland är hjärnan på skaft kan jag säga.. hehe.. Hennes pappa (min bror) är ju från Dalarna så då är hon hälften Dalkulla anser jag :P
Men en sak var svår och det var att hitta en BRA bild på en dalahäst. Hur kan det vara svårt? Det kan ju inte vara någon mini heller.. :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: