SKRIVET: 2008-12-19, kl 20:44:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kill the lights

Köpte dom sista julklapparna idag. Snacka om skööööönt! :D
Bjöd in vaktmästar´n idag så han kolladep å köksluckorna "ja dom var ju inte de modernaste precis" :P

Hur mkt folk som helst på danspasset, eller ca 180 vilket räckte och blev över. Luften kände 'tung' i början av passet och jag brukar sällan känna sånt, inte ens på konserter. Men kul var det då det var Mamma Mia-pass =)
Sen handla vi Subway-mackor. Aaaaaah, det va fan längesen. Hann bara hem snabbt, åt lite och jag duschade. Sen bowling-tajm och strax ska vi se film. Skräck/thriller, som vanligt. Jag är den mest kräsna film-tittaren i världen tror jag. Hatar drama, finns aldrig några bra komedier o.sv o.sv..

Dagens chock 1: Daniel hade bränt Britney Spears skiva och hade i bilen när han hämtade mig efter danspasset. För att han gillar skivan.

Dagens chock 2: En av Daniels jobbarkompisar har dokumentären om Britneys liv.

Är det för att hon är het eller vadå? =)

Kjells motto återigen dårå: Man får inte va dum, då blir man ju chef!


Men nu ska vi se filmen! BYE


tandra

Så här säger vi : Man får inte va dum, då blir man chef på SSAB. hah :P



PUBLICERAT: 2008-12-20, 13:55:15 | URL: http://www.nogg.se/Nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: