SKRIVET: 2008-12-24, kl 11:53:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Julafton

Vi har redan öppnat en del paket. Eller ja, vi öppnade en del redan hos mamma igår kväll. Jag fick en jättefin tavla av pappa där det står "Känns allt hopplöst? Ring pappa!" Sååå gulligt ju :)
Fått 2100:-
Singstar av Daniel. Så nu har jag alla utom ett och det vill jag inte ha :P
Handdukar, tandborste, grytlappar, plättlagg m.m m.m m.
Just ja! Fick ett spel av Daniel också, "Vilda gester" heter det och det är skitkul! Första gången jag skulle spela det (hos en kompis) var jag först nervös för jag tycker det är så svårt att göra charader. Men det är ju inte som charader, fast ändå är det. Hmm..svårt att förklara! Spelade igår och det va skitkul =)
Nyss sjungit lite men jag kan knappt stå upp längre. Är YR så in i helvete! Yr hela tiden också. Jobbigt bara att ligga i sängen.. har varit så här sen jag vaknade 7.30 :(
När jag låg i sängen t.ex så blev det ännu jobbigare bara jag rörde på mig, flyttade huvudet eller att Daniel kom åt mig.
SUCK

Ska göra mig klar. Ska åka till mamma en liten stund. Var inte planerat men det blir så ändå, kan ju va trevligt =)
Blev lite irriterad på henne igår när vi skulle åka, men hon förstår ju inte hur jag känner. Pratade med Kjell om saken och han skulle prata med mamma om det, han förstår mig också. Världens bästa! Vad skulle jag göra utan den karln? Min extrapappa ju :)

Daniel frågade idag om Kjell tycker att är ok att jag är tillsammans med honom fast han inte är "Kjellist".
Öhhh?
"Ja, du vet dom som spelar cello är ju cellist men jag kan ju inte spela Kjell.."
HAHAHA
Dooooooligt!

KÄRLEK TILL ALLA UNDERBARA SOM FÖRTJÄNAR DET


tess

GOD JUL!!! =D



PUBLICERAT: 2008-12-24, 16:47:02 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: