SKRIVET: 2008-12-16, kl 10:29:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jordskalv

Det var tydligen jordskalv i Skåne. Skåningar måste vara bra dumma ändå.. (sitter och pratar med en nu)
Det var ju "bara" (?) jag som börjat med min grävning. Jag har blivit medlem i gruppen Gräv Bort Skåne och imorse var det min tur att gräva. Grävningen blev alltså lyckad, fick bort en del bitar kan jag upplysa er om.

Jag & Daniel (!) pysslade ihop några julkort igår. Men har några kvar ändå. Men det mesta av mina pysselsaker är ju hos mamma så jag ska strax åka dit. Ska bara klä på mig. På vägen dit ska jag förbi Daniel för att lämna tandborste. Han ska till tandis kl 13, efter det åker han tillbaks till jobbet & jobbar till 21 antagligen. Idag kommer den mindre efterlängtade domen. Huva huva tomtestuga :P

So long, suckers!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: