SKRIVET: 2008-12-08, kl 19:45:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Jag ska måla hela världen

Jag ska måla hela världen lilla mamma,
att det regnar och är grått gör det samma.
Du ska solsken i ditt fönster ändå ha.

Den låten passar ganska bra just nu, har den som tur är på datorn :)
Hihi.
Håller nämligen på att måla en del. Fick nåt ryck så jag har målat en massa. Julmöss, tomtar, grisar :)
Daniel jobbar. Ovanligt? Näe. Slutar 21. Då ska vi äta tomtegröt, me like! Köpte hans andra julklapp idag. Så fikade jag på Wayney´s med en polare. Tonfiskwrap och chai latte var götta ^_^
Det enda jag ätit idag förutom några skumtomtar men jag har så ont i magen, mår illa och är inte ett dugg sugen på NÅGONTING! Men ändå hungrig. Snälla mensan, kom igång då för i helvete! *arg*
Brukar komma 3-5 ju. Och jag har en jävla mensvärk, fast det var värre tidigare. När jag kom hem från Kupolen tog jag Ungerska piller så det blev bättre. Så la jag mig i sängen med vetekuddarna och sooov. Darling väckte mig när han vred om nyckeln i låset, han kom hem 5-10 min för att säga hej. Jag var helt förvirrad och fattar fortf inte riktigt varför han kom hem. Aja...

Nej färgen har säkert torkat. Ska måla en andra gång.
(Mami har garanti på armbandet som gick sönder så det ska lämnas in imorgon!)

Tisdagens planer: Träffa min handläggare på FK, lämna in trasigt armband. Pyssla!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: