SKRIVET: 2008-12-18, kl 21:57:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

I´m your bitch.. I´m your lover...

På eftermiddagen idag fick jag för mig att jag skulle sjunga Singstar vilket jag också gjorde. Först blev det Cranberries -Zombie några ggr och sen Meredith Brooks - Bitch. Cardigans - Lovefool också förresten. Beställde btw en gammal Nirvana skiva från nätet idag. Blev även en skiva med The Cranberries. Aaaaaaaah! Kanske man kan lyssna på annat än Lasse? Har snöat in så mkt på svenskt speciellt. Veronica Maggio, LW, Timbuk.. fast jag har laddat ner Brittans nyaste, men den var rätt lika rakt igenom :/ Men vissa skivor/låtar blir ju bättre ju mer man lyssnar.

Det har varit en ganska bra dag ändå. Blev en sallad från Tågkompaniet som kvällsmat, me like it! Så jävla gott grovt bröd till också :)
Och dessutom drack jag Loka jordgubb guava. *mmmm* :)
Skönt att ha kommit igång med träning igen. Jag var där en timme innan passet, för då kunde jag åka med Darling dit. Men jag har ju så mkt tid att ta igen eftersom jag varit sjuk så det är väl lika bra jag var där ett tag innan :P

Efter träningen fick jag skjuts hem av Kjell-Britt. Medans mami såg på Bonde söker fru så pysslade jag & Kjell. Vi målade små söta tomteflickor och julpingviner. Har några julmöss jag ska måla också, men det hinner jag nog imorgon. Ska ju tvätta imorgon så mellan maskinerna kan jag måla!

Snart dags att lägga sig. Imorgon är det FREDAG! Det betyder danspass. Men det är inte det bästa utan att jag & Darling ska äta nåt gott, bowla och hyra film *mys*
Snart är det söndag också. Då åker jag & Kjell-Britt till Enköping. Det behövs verkligen nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: