SKRIVET: 2008-12-26, kl 22:31:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

här kommer pippi långstrump...

Nu har jag ont i fingrarna vill jag lova! Spelat gitarr i över en timme. Så har jag vridit armen konstigt på nåt jäkla vis så jag har ont där också :/
*klant*
Spelat Yellow submarine och Här kommer Pippi Långstrump :)
+ att jag försökt lära mig byta ackord SNABBT och byta ackord utan att TITTA.
Men det är riktigt kul faktiskt =)
1-2 timmar per dag borde ge något resultat i alla fall. Och så lite kurs på det. Dels något privat och något annat. Jag har velat ha en gitarr i flera år. Minns att jag redan som liten drömde om att börja spela gitarr när jag fyllde 10 :P

Skulle kolla på Körslaget men det var för länge tyckte jag. Det kliade i fingrarna också.. :P
Jag tycker då att Nanne är dryg!!!
En annan dryg människa vet ni säkert redan vem jag tycker. Hennes uttalanden är så pinsamma. Därför är det bäst jag håller tyst, annars får hon ju ännu mer reklam och det vore ju förödande!


Cassandra

vad roligt med gitarr :)



PUBLICERAT: 2008-12-27, 10:49:19 | URL: http://cassandraholm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: