SKRIVET: 2008-12-07, kl 14:06:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

frusen efter julmarknad

Sitter här med tjock stickad polotröja, tjockare sockor och ulltofflor. Fryser! Kom precis hem från julmarknaden vid Falu Gruva. Det saknades julmusik där men annars var det en bra marknad. Mycket folk och en hel del stånd. Köpte servetter, en hajtand, karameller och en bok med recept på varma drycker :)
Hajtanden ska Filip få, han älskar ju hajar. Hade varit bra om man hade kunnat göra hål och sätta i en läderrem så det blir ett halsband.. Boken sålde ett UF-företag.

Känner mig hes idag, min röst är inte som den brukar vilket är drygt. Det tar på rösten att sjunga och skråla :P
Jag & Sofie sjöng ju en hel del igår och sen spelas det ju så jävla hög musik på krogen. But why?!? Är det för att jag är nykter som jag märker sånt?! Men andra märker ju också.. När det spelas så hög musik måste man ju nästan skrika för att kunna prata med varann. Känner mig rätt trött och seg idag. Kom hem vid 2-tiden och somnade kanske 3. Sov sen till 8 för då ringde någon från Daniels jobb.. sen kunde jag inte somna om.
Spelade ett kul spel hos Bettan igår, riktigt kul. Var skeptisk först för det var lite charader men jag fixade det rätt bra ändå. Eller ja, jag var nog rätt duktig haha =)
Så det vill jag ha i julklapp.

Är det snyggt med silvertights? Skulle inte vilja tro det...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: