SKRIVET: 2008-12-06, kl 09:02:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det var tider det...

Riktigt skönt att sova i natt! Vaknade lite innan 8. Bad Daniel ringa Johan som han eventuellt skulle jobba med idag, för att veta om han kunde sova mer eller inte. Blev så klart jobb, så jag gick upp och gjorde kaffe :)
Nu ska jag klä mig och plocka lite. Har ju tvätten att lägga in i garderoben osv. Ska nog baka en mjuk pepparkaka också. Vore så gott :)

Såg reklam för Lukas Moodyssons nya film igår, kommer i januari. Verkar vara bra skit! Daniel hatar Lukas, but why?! Så såg jag på nätet att det kommer en annan film som Edward Norton medverkar i. Han är ju med i en av världens bästa filmer innan så det bådar gott. En film utan bra skådisar är som en vinter utan snö, det funkar ju inte! Jag gillar verkligen American History X vilken jag säkert sett 10 ggr :P
När den filmen var ny tyckte jag att "lillgrabben" i filmen var äckligt jävla het! Första gången jag såg filmen var ihop med pappa, jag minns sånna detaljer.. so sick.

*lyssnar på Veronica Maggio* (Morgonen kunde inte vara bättre)


tess

ååh, mjuk pepparkaka är det godaste som finns !



PUBLICERAT: 2008-12-06, 18:10:24 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: