SKRIVET: 2008-12-28, kl 09:16:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det ska göra ont!

Jag har träningsvärk idag. Men det är ju skönt, eller skönt och skönt, bra i alla fall. Man vet att man tränat. Visst, man skulle kunna slarva igenom träningen och sen skita i att stretcha. Men det tillåter inte mitt samvete och nu vet jag att jag tränat ordentligt. Skuldrorna och biceps är vad som gör ont. Hade tänkt träna ikväll, ett vanligt Medelpass med Rune. Har ju tränat så dåligt under julen. Får vila på torsdag helt enkelt. Som det ser ut nu blir det en lugn Nyårsafton. Lika bra det!

Ska strax åka till Säter för att åka pulka med Söt-Filip =)
Vi skulle egentligen åkt dit till 9, men dom var för trötta så vi fick vänta. Dricker energidryck nu, är så jäkla trött :/
Vi har ätit gröt idag igen (havregryns) och det är ju så gott!

Måste göra mig klar nu... ciao

TILL ALLA ER EXPLORER-TÖNTAR!
SCROLLA NER SÅ SER NI MIN FINA BILD PÅ REINFELD MED HÖRLURAR =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: