SKRIVET: 2008-12-07, kl 19:40:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det här är bara skit

Den senaste timmen har jag varit ganska tyst. Vill inte störa D när han ser film. Måste ju vila rösten lite. Jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Frös hur mkt som helst hos Daniels föräldrar medans alla andra tyckte att det var för varmt och dom satt i kortärmat. Jag hade en ganska varm tröja på mig och lånade en ännu varmare tröja av Daniels pappa :P
Funderar på att göra te. Hade varit gott med chai-latte nu. Nu Nu Nu! Men har inte alla ingredienser hemma. Suck.

jag hatar människor som tror att dom är bäst. (vem avgör vem som är bäst?)
Jag har aldrig velat bli bäst för jag har alltid vetat att jag aldrig kommer bli det.

Imorgon ska jag fika på Kupolen med Tina. Det enda seriösa jag har planerat, faktiskt. Jag vill träna, men vet inte om min kropp vill.

Måndag:
* Vakna.
* Duscha.
*Klä på mig.
*Sminka mig.
* Äta tomtegröt med kanel och mjölk.
* Sätta på mig skor.
* Knyta skorna.
* Sätta på mig jacka.
* Dra en sjal runt halsen.
* Åka till Kupolen och ställa mig utanför jc.
* Fika med Tina. Kanske gå ett varv på Kupolen.
* Åka hem.
* Laga mat.

Listan kan göras ännu längre, jag lovar. Men jag har svårt för det just nu. Jag är trött. Men kan ju inte lägga mig nu =/
Men kan jag lägga mig om jag vrider fram klockan? :)

Det här är kvällen dagen efter igår. Så det är dags att vi säger tack för kaffet!


Anonym

Du är bäst. Tack för kaffet och allt det fina du ger mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: