SKRIVET: 2008-12-23, kl 08:40:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dan före dan

Anna ringde och väckte mig idag 7.45. Morr! Jag som alltid har så svårt att somna om när Älsk åkt.. ska strax duscha. Sen hämtar hon mig för att vi ska till Kupolen. Kupolen känns inte så kul men jag får ju träffa henne :)
Jag ska köpa en brandvarnare bara. Kjell ska få av mamma som en kul grej. Har hittat ett kasst rim, men det får duga. Orkar inte hålla på mer helt enkelt.

2 jobbiga saker nu som gör att jag får ONT i magen. fan fan fan.

I eftermiddag ska jag stå i receptionen, sen direkt till Kjell-Britt för mat osv. Syster kommer dit, tradition :)
Detta sker idag:
Duscha
Gå på Kupolen med Anna
Älskling fixar mitt hår när han slutat jobbet (han slutar 13!)
Äta och så hos Kjell-Britt

//sega jag

IDIOTISKT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: