SKRIVET: 2008-12-25, kl 18:40:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

da hjul

Kom hem vid 22-tiden igår kväll. Var hos Daniels föräldrar. När vi kom dit var vi lite sena, men hans föräldrar hade väntat på oss så dom hade inte ätit. Vi hämtade ju pappa & Marita från flyget före och dom fick inte gå av planet på en gång. När dom väl fick gå av ställdes det bara fram EN stege!
Daniel fick va tomte igår och han var såå duktig såå hihi. Filip var inte alls rädd heller. Sötis!
Jag & Daniel fick ju det mesta (och största) för ett tag sen av hans föräldrar. Fick ju köksbord + 6 stolar, kostade 4500. Men vi fick en ljusstake (för värmeljus) och 2 handdukar var + nåt smått. Minns inte märket på ljusstaken men det var väldigt fin i alla fall =)
Av Daniel fick jag världens bästa julklapp; en GITARR!!!! Så lånade vi hem Andreas gitarr + en notbok också så nu kan vi spela tillsammans :)
Vi spelade spel igår också, Geni som Andreas & Johanna fått. Jag som hatar kunskapsspel. Snacka om prestationsångest! Kommer aldrig palla sånt där, i alla fall inte om man ska spela ensam. Jag & Daniel var i ett lag och jag överlät svarandet av frågorna till Daniel för det mesta. Niklas var duktigast dock, kunde 99% i alla fall.. :P

Idag har vi varit i Ludvika hos Daniels moster med familj i flera timmar. När jag satte mig i bilen efteråt kände jag hur jäkla trött jag var :(
Men det var trevligt i alla fall. Alla Daniels bröder som är hans mammas söner var där, utom en. Han har 3 + en riktig bror som också var där.. så var hans mormor & morfar där också. Vi fick 2 trisslotter av Johan (brodern i Sthlm) & Camilla. Fick torkade kantareller av hans moster.

Köpte tialotter för 100 spänn idag, vann 30 spänn.. så nu blir det 3 nya hehe. Triss är ju sämre i alla fall..

Det har varit en bra och mysig jul. Inte så stressig under själva dan före, julafton eller juldagen. Nu är det bara pappa & Marita kvar, dom ska vi till imorgon. Hoppas han har lagt det enfärgade pusslet då :P
Filip fick en spiderman dräkt av Johan & Camilla idag. Fan så läskig han blev då haha. Tog lite kort på han. Får kort på tomten sen också, jag hann inte med att ta så många..

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls
Are begging to if u seek Amy

Love me, hate me
But can´t you see what I see?
All the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy


Anonym

Bloggat ju. Älskar dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: