SKRIVET: 2008-12-27, kl 10:08:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bortglömd julklapp

Hittade nyss en julklapp som vi glömt att ge, oj då :/
Vi kom på det redan på Julafton att den vart bortglömd och sen har vi inte hittat den. Men nu hittade jag den, på mitt skrivbord. Det är till Daniels pappa. Tror inte det gör så mkt, men jag hade velat att fler var med när han läser mitt fina rim :)

En sådan här är unik.
Den borde delas ut inför publik.
Du får den för att du är nummer ett i raden.
Och du ska ha den finaste graden.

Kan någon lista ut vad det är? :P

Tänkte testa Cirkelfys 75 min idag. 10 stationer. Hjälp.. :P

Älskling är seg idag. Han har inte gått upp än, men han la sig ju 1.30 eller nåt. Han har dock varit vaken ett tag nu. Jag vill ju att han går upp så jag kan ta fram gitarren :)


Cassandra

Svar: Jaa du, vissa förstår man sig inte på.. Men vi var ett gäng som alltid umgicks och alla andra blev skitförbannade varje gång vi försökte vara själva och varje gång vi rörde varandra när vi var med dom.. de var väl svartsjuka :/



:)



PUBLICERAT: 2008-12-27, 14:00:02 | URL: http://cassandraholm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: