SKRIVET: 2008-12-28, kl 20:11:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bob

Jag åkte bara pulka någon gång, sen blev det bob istället! Fort gick det och det var rena puckelpisten när jag bara åkte rakt fram och inte svängde åt höger :P
Första gången på boben flög jag av, men det gjorde inte ont. Hehe.

Efter pulkaåkningingen var vi hos svärföräldrarna ett tag. Jag kikade i gamla fotoalbum + "Första året"-boken med Daniel :)
Vi fick mat där också. Sen åkte vi hem och städade en del.

Jag var och tränade på kvällen, Rune hade sträckt en muskel så det var Anette istället. I början kände jag hur j-a ont jag faktiskt har i biceps!!! Shit alltså.. men när jag väl  var uppvärmd så gick det galant =)

Till kvällsmat blev det hemgjord pizza. Hade på lite pepperoni, STARKT! Men gott ibland =)

Nu verkar det bli lite planer för nyår ändå. Ska nog till A & N + F & N. Blir kul som attan! Svärfar ska också dit för svärmor jobbar ju kväll. Fast jag är lite förvirrad. N sa ju att han skulle jobba natt på nyår (natten MOT nyårsdagen) men det visar sig. Jag som ville testa hans Rock band haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: