SKRIVET: 2008-12-10, kl 09:07:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

attjo!

Är genomförkyld =(
Hade svårt att somna igår och då har jag svårt att ligga still, vara helt tyst och låta bejbi vara.. stackarn.
Tyckte synd om han imorse när han skulle iväg till jobbet. Förkyld och jävlig, ändå tvingas han jobba ca 12 timmar idag.
Sälv sitter jag och dricker honungsvatten. Orkade inte göra förkylningste. Sånt drack vi igår, det var starkt vill jag lova!

Det var möte på hans jobb igår, naturligtvis fick dom inga klara besked. Att det ska vara så svårt att säga ett datum?! Det är ju samma sak på t.ex Volvo. Folk vet att dom tvingas sluta, men inte när! Nog för att det inte spelar så jättestor roll, men det kan ju ändå vara bra att veta. Men sånt fattar ju inte chefer. Kommer aldrig förstå mig på en enda chef. Alla chefer är speciella. That´s it!

Snoret rinner, väldigt mysigt. Igår var det rinnande och stopp om vartannat. Tror jag har mindre ont i halsen idag. Det är rus ikväll, vi ska göra pepparkakshus är det tänkt. Men känner mig inte så sugen och får se hur jag känner mig. Den här veckan har jag sovit middag båda dagarna för jag har känt mig så trött och nu känner jag mig helt slut fast jag sovit. Knas!


Tony

Men bara för de lägger ett varsel så betyder de inte att de blir uppsagda


carina

krya på dig!!!! kram moster



PUBLICERAT: 2008-12-10, 18:35:27 | URL: http://cina71.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: