SKRIVET: 2008-12-30, kl 09:49:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hoppade bungy jump
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack å lov för det
5.Vilka länder besökte du? Ungern
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Jobb
7.Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 26/4
8.Vad var din största framgång 2008? Att jag inte varit inlagd en enda gång, det måste vara en framgång..
9. Största misstaget? pass
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja...
11. Bästa köpet? Resan
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Frågan är vilka man VERKLIGEN kommer att komma ihåg om t.ex 5 år..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag kan inte göra mer än vad jag gjort
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting faktiskt!
18. Hur tillbringar du julen? överallt. Julafton hos svärföräldrarna
19. Blev du kär i år? Jaaa
20. Favoritprogram på TV? Kollar sällan på TV, hate it
21. Bästa boken du läste i år? 14 år till salu
22. Största musikaliska upptäckten? Veronica Maggio, Hästpojken också kanske
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte att jag önskade mig något
25. Något du önskade dig men inte fick? se ovan
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Det var en vanlig måndag. Doh! Åt på China i alla fall :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, jag är nog rätt nöjd med detta året!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Stil? En fighter!
29. Vad fick dig att må bra? Att jag blev tillsammans med Daniel, att jag verkligen kämpade, Ungern m.m m.m
30. Vilken kändis var du mest sugen på? sugen på?
31. Vem saknade du? Daniel, när han var i Tyskland
32. De bästa nya människorna du träffade? Daniel, Daniels bror m familj (Anna!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: