SKRIVET: 2008-08-30, kl 21:45:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tvätt, bak, pizza

Jaha, då lider denna dagen mot sitt slut. Tråkigt :/
Tvättat har vi gjort. FIxat, fejjat och grejjat också *duttiga* :P
Bakade chokladmuffins med kola idag. Oj, vad det rann. Och vad kladdiga dom blev O_o
Först blev det för mkt smet i formarna så det var bara att ta fram nya formar och hälla i skiten i dom istället. Alla mina fingrar blev kladdiga! Dom som känner mig vet jag vad jag tycker om kladd, det var äckligt och hemskt redan på dagis..
Vägrade t.ex kladda med fingerfärg, klädde inte av mig när vi skulle kladda o.sv. Hade jag kroppsfobi och ångest redan då?
Oooooops..

Muffinsen blev ok i alla fall om än något (!) kladdiga. Men det finns ju papper alternativt tvål och vatten som det så fint heter.
Bjöd Kjell-Britt och Carina på muffins. Dom gillade det dom åt =)
Sen spelade hela gänget buzz. Kjell-Britt åkte sen hem för att förbereda pizza medans Carina stannade. Jag & Carina körde lite sing star. Yeah, shit vilka stjärnor vi va :D
När vi sjungit så vi blivit törstiga och fått ont i halsen åkte vi till Kjell-Britt där vi åt mozarella-pizza. -mumma-

Nyss kommit hem. Snart ska jag nog lägga mig och läsa. Så man tar sig upp senast 7.20 imorgon. Måste ju duscha och hinna alla andra morgonritualer jag ska innan vi åker till Västerås för att kika på IKEA. Men vad sjutton ska vi handla då?
Det enda jag vet nu är ju galgar- åt mor >_<

Någon som läst Vi som aldrig sa hora? Vad tycker du/ni om den i så fall? Funderar på att beställa den.
Beställde Emma, Mias dotter häromdagen och jag har 3 andra jag inte läst + den jag håller på med. Har nog några till i bokhyllan också som jag inte läst.. hmm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: