SKRIVET: 2008-08-27, kl 20:59:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tröttis

Fick lampan såld idag iaf :)
Bara cykeln kvar..

Varit till RUS ikväll. Trevligt :)
Men blev så trött där och nu är jag riktigt jävla trött. Blir nog sängen tidigt ikväll.

Nu är det bestämt, det blir IKEA på söndag. Men vad ska vi ha där då? Är det nåt vi behöver?
På fredag kväll kommer min moster också :D
Jag vill att jag & Älskling går ut på fredag, men vi får se hur vi känner då. Tror jag ska göra pizza med tomat & mozzarella. Är ju så gott! Är förresten sugen på nåt nu, men vet inte vad.. kanske ett äpple i bitar med kanel vore gott? ;)

Älskling (eller ALLA rättare sagt) sviker mig ikväll för ingen vill ju spela patientduell med mejjjjjö. *sur*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: