SKRIVET: 2008-08-14, kl 22:15:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vad hände?

Ewa & Fille var hit och fikade idag..
Kommer nästan inte ihåg vad vi gjort idag..? =/
Ätit i Säter med Niklas, Anna & Nathalie iaf. Ätit gyros i pitabröd med tzatziki och grönsaker hemma =)
Älskar gyros! Vi gör med kyckling. Lovely.

Jag har spelat patiensduell med Robin. Lite med Daniel också. Hehe.
Skulle gå en promenad idag men det var så tråkigt väder och sen kände jag inte för det. Igår blev det en promenad med Bella & Robin i alla fall. Så Robin gick med B1 & B2 :P

Tror jag har gått upp i vikt!!! HJÄÄÄÄÄÄLP =((((((
*PANIK*
Men träningen sätter ju igång snart så då jävlar :P

Jag har faktiskt lust att radera allt jag skrev nyss, det är ju bara skit. Vem bryr sig? Det är ju t.om värre än bloninbella, om möjligt. Hon & alla andra 17-åriga brudar som bloggar skriver bara trams. Och aldrig något om vad dom tycker eller tänker. Men joooo dom är ju såååå öppna. My ass att dom är öppna. Är det att öppna sig när man visar bild på dagens outfit & skriva om det man shoppat (en ny mascara som är sååååå bra, en gucci-väska bla bla bla)? Jag blir nästan mörkrädd.

Go Alex Schulman! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: