SKRIVET: 2008-08-07, kl 17:37:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

shopping

Sålde köksbordet idag =)
Det känns riktigt bra måste jag säga.

Blev en dag i stan idag- igen. Först var jag dock till Gylle = idioter.
Sen fikade jag, Mami & Britt-Marie på Almas :) Gott med te.
Vi åkte till Kupolen men hann inte vara där någon lång stund för Darling ringde. Jag trodde vi skulle till hans päron och broder men tydligen inte. Ångrar att jag inte stannade kvar på Kupolen :(
Älskar ju shopping! :P
Hann i alla fall köpa en klänning idag. Det ser ut som att det är en t-shirt nedstoppad i en kjol.
Provade jeans på barnavdelningen idag haha. Kunde ha dom men dom var inte så snygga :/
Ska köpa ett par dyra jeans & ett par billiga tänkte jag..

Middagsdax nu verkar det som och jag är inte alls hungrig. Inte sugen på någonting!
*suck*


orolig för dej

Shit tjejen.... du är vuxen... du ska inte få på dej kläder på barn avd.... måste jue börja få ordning på din kost... du svälter dej jue... anorexi?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: