SKRIVET: 2008-08-01, kl 22:49:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sängliggande

Större delen av dagen tillbringades i sängen. Klev inte upp förrän strax före 16. Sen skulle Mika & Jonas komma så det var bara att tvinga sig in i duschen..
Sen var jag & Darling hem till mami för att bror, Ulrika & Maja var där *söto* :D
Hon vet hur svenska flaggan ser ut hehe.
Hon hade på sig kläderna hon fick av mig, alltid kul att se att det man köpt används.

Sen var vi till Kupolen en snabbis, jag & Mika. Köpte lite nya underkläder. Alltid härligt.
Gick runt Skrb med Mika & Daniel idag.

Blev sushi till kvällsmat idag. Bland det godaste som finns! Sushi + en sockerkaksskiva är det enda jag ätit idag :P
*oooops*
Så har jag druckit cola light, ett glas juice, ett glas saft och lite vatten..

Nu vill jag spela patiensduell! Någon? ;)

Vill ju att någon ska se mitt hopp nästa helg men ingen vill eller kan eller fan och hans moster. Aja, vi ska flörta lite med min svärfar och få låna hans videokamera. Men bara mina föräldra & kanske släkt som får se :P


Johanna

Haha, plåstret satt väl där i typ en timme! Sen tog jag bort det när vi skulle åka där ifrån :)



PUBLICERAT: 2008-08-01, 23:08:02 | URL: http://johannamariams.blogg.se/
karolina

jag VILL se dig hoppa bungy :) jag fattar inte att du vågar, helt galet! du är allt bra modig du gumman.



puss*



PUBLICERAT: 2008-08-02, 10:09:02 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com
Anonym

ja vill också se juuuu!


mika

oj. glömde namn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: