SKRIVET: 2008-08-28, kl 21:23:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

psyk..

Vid 17-tiden kom Kjell och hämtade mig. Vi skulle skjutsa en vän till psykakuten. Daniel var tvungen att jobba över och då ställer ju Kjell självklart upp =)
Läkaren i Säter skickade henne vidare till Falun så hon blev inlagd på deras psykavdelning, som är mkt bättre än dom avdelningar som finns i Säter. Följde med in på avdelningen och den var sig lik sen jag var där vid nyår.
När jag såg hennes blick och ansiktsutryck fick jag nästan ont i magen. En konstig känsla i alla fall. Vill inte att någon av mina vänner ska må så jävla dåligt :(
Känner mig helt handfallen, finns ju inget jag kan göra förutom att finnas till hands.

Nyss kommit hem. Efter Falun var jag till Kjell-Britt för mat. Daniel kom också dit.

Nu blri det lite patiensduell med Robin, sen sängen!!!


Milla

Hoppas det gick bra...



PUBLICERAT: 2008-08-28, 22:24:27 | URL: http://doden.blogg.se/
Camilla

förstår det...



PUBLICERAT: 2008-08-29, 15:07:18 | URL: http://doden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: