SKRIVET: 2008-08-25, kl 22:23:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

PANG

Har pangat bubblor en bra stund nu, fick ihop 36 650 poäng nyss :P
Det ni! Fast än har jag en bra bit kvar innan jag slår svärmor. hehe. Hon har ju fått ihop 186 000 ^_^
Men nu är jag trött. Trött i huvudet som fan. Ska snart krypa ner i sängen bredvid min prins :)

Hämtade lite pysselsaker från mamma idag så imorgon ska jag nog pyssla lite. Ihhhh, har saknat det så mkt! Hämtade dock bara en bråkdel av vad jag äger..

På söndag kanske vi ska till IKEA. vill, vill, vill. Fast, vad behöver man? Ahja, får kika i katalogen innan. Nåt hittar man väl alltid :)

Darling köpte ett PS2-spel idag, nästa gång är det min tur att få ett till singstar :P

Betalat räkningarna. Shit, mkt kosing kvar nu. Wihooooooo =)))

          



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: