SKRIVET: 2008-08-11, kl 12:08:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ONT

Idag har jag så jävla ONT! Tror jag sträckte mig igår när jag hoppade :( Ont i övre ryggen, nacken, halsen, en bit av huvudet. AAAAAAAAAAAAJ!!! =((((
Kan knappt röra huvudet och nacken för att det gör så ont.

Blev utgång igår kväll. Vi var till någon pub & kareoke-bar på Sveavägen. Sen var vi till Malmskillnadsgatan så nu har vi sett riktiga horor irl, det är grejer det haha. Det ni :P
Det var en dryg tjej med hatt som tog sällskap med oss på nattbussen o.sv. *suck*

Nej nu måste jag göra mig klar. Vi ska till Djurgården. Sarah tog en riktigt bra bild på mig igår när jag hoppade, lägger upp den när jag kommit hem. Det är när jag hänger i luften :D


PEACE OUT


karolina

du är en modig tös du min bella. att du bara vågade! är djupt imponerad av dig. herregud, var det inte väldigt högt? höjdskräck hehe.

saknar dig fina. hoppas du har det bra i stockholm.



pusspuss darling*



PUBLICERAT: 2008-08-11, 18:13:54 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: