SKRIVET: 2008-08-10, kl 09:01:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nervositet..

Ja, ni gott folk. Nervositeten växer! Börjar faktiskt bli nervös nu.
Allt ska vara packat. Elski gjorde några smörgåsar som vi ska ta med. Är faktiskt hungrig.
Måste köpa en tidning att ha med mig på tåget. Men vad? Inget duger. Och så är det ju så mkt reklam och annan skit i alla blaskor. Kanske att jag tar en korsordstidning, men då somnar jag ju nästan direkt. Är det för att jag sätter hjärnan i arbete? :P

Nej, om man skulle spela lite innan Kjell kommer. Han kommer om ca 20 min.

Ahhhhhhhh... för jag ska hoppa bungy jump! Yeeeeeey!
Det kommer bli coolt.
Men vem är grymmast så säg =)
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!



PS: I love u my dear :D


Johanna

Lycka till! :)



PUBLICERAT: 2008-08-10, 10:16:32 | URL: http://johannamariams.blogg.se/
mika

du är så modig, min prinsessa!



PUBLICERAT: 2008-08-10, 11:42:37 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: