SKRIVET: 2008-08-07, kl 19:50:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

klump.

Det hela ger mig en klump i magen. Jag får panik!
Därför tröst-köpte jag lite lösgodis ikväll. Hela 8 godisar blev det.
Yeeeey för det!

Tårarna rinner, aptiten försvinner.

Måste till bibliotek-fan och betala boken som är borta någon dag. Pengarna bara rinner ur händerna på mig.
Måste samla mig och ringa mitt ex mamma också. Ska tjata om att få tillbaka mina pengar! Jag vet att jag får skylla mig själv och allt det där men va fan... man kan ju alltid försöka.

Tror inte jag har råd att vara sjuk längre heller. Måste aktivt söka jobb. Det får bara inte sluta som förut. Men vem vill anställa mig som varit sjukskriven i ca 2½ år? Hade jag haft någon kroppslig sjukdom, hade det varit lättare då? Jag är så så trött på allting. Speciellt PPP. Pengar, politik och psykiatri. Alla dessa P´n är bara ett enda stort skämt.
Om psykiatrin får mer pengar, vad gör dom då? Jo dom är så smarta att dom höjer lönerna för deras chefer, åker på s.k kurser långt borta i paradiset och annat som inte gynnar patienterna ett skit.

Jag ska lägga mig i sängen och drömma något vettigt. Orkar inte läsa någon 'rolig' bok just nu. Längtar tills jag får min bok jag beställt.
Mamma har ringt 2 ggr nu och jag har inte svarat. Varför? För att jag inte orkar prata. Inte med henne, inte med någon.


Danil

NEJ, du ska inte lägga ner din blogg, pucko. Får jag ta allt det onda och stoppa i min ficka?



PUBLICERAT: 2008-08-07, 23:40:35 | URL: http://ilduce.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: