SKRIVET: 2008-08-03, kl 11:17:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kamp



När vi skulle äta frukost blev det typ kaos. Det fanns ju inget jag kunde äta! Sa ja till yogurt trots onyttig sådan och hällde upp lite. Men sen ändrade jag mig och ville ha lika som Darling vilket var soppa, Varma Koppen. Men Darling ville att jag skulle äta BÅDE yogurt OCH soppa vilket gav mig panik!!! Jag tappade (som vanligt..) aptiten och gick i väg..
Satte mig efter mycket om och men vid köksbordet igen för att äta lite soppa. Tårarna rann och paniken växte.
Det enda jag fick fram var "om det ändå fanns någon att prata med, om någon ändå kunde förstå".
Fick i alla fall i mig soppan. När jag bara hade tagit någon sked av soppan kläckte D ur sig "vi får äta något rejält sen om någon timme". WHAT?!? Känns ju som jag äter hela tiden och att tänka på nästa måltid när man äter det är bland det värsta som kan hända...

Nog om min tråkiga hemska jävla frukost.
Vet inte vad vi ska göra idag. Kanske umgås med Niklas, Anna & Filip. Vid 14 kommer husägarna hem. Då får vi godis.. hmm?

Jag fryser, men det gör jag ju jämt.
Funderar på att läsa lite i min bok. Den är inte bra, men nu när jag läst mer än halva kan jag ju inte sluta :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: