SKRIVET: 2008-08-13, kl 14:47:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

internetwarrior is the shit

Äntligen har jag blivit av med min lägenhet. Han som kollade städningen kollade knappt. Jag hade lust att skrika: MEN KOLLA DÅ, DITT JÄVLA MONGO!!! JAG VILL ATT DU KRYPER PÅ GOLVET!!!
Typ.. :P
Så jag fick lite cash av bruden som tog över lägenheten :)
Visade henne tvättstugan, förrådet och så också.

Sen var jag & Elski till Elgiganten. Köpte bröllopspresenten där faktiskt hihi. En Boda Nova-tillbringare/karaff. Jättefin.
Sen åkte Elski på intervju för jobbet han vill ha. Jag gick in på Kupolen. Efter ca en timme blev jag såå hungrig så jag gick och käkade. Då ringde Elski så han joinade mig och vi käkade. Jag hade ju ätit en del dock..
Köpte nå grejs till mina nya skor för dom är liiiite stora :/
Jag tycker att det borde finnas 37½ på vissa skor, suck.
Köpte även kort till brudparet, kort till mormor & morfar + en trisslott till dom.

Måste köpa ram någon dag också till mitt diplom som jag är så jävla stolt över! På diplomet står det; Ingen kommer ihåg en fegis.
Ja, vem fan kommer ihåg en sån? :PPP

Va mkt skit jag skriver.. hoppas nån orkar läsa min mundiarée..

Internet warrior



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: