SKRIVET: 2008-08-19, kl 22:15:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hallonsaft, ingen har väl gjort bättre saft..

Linjen y = x + 1 tangerar kurvan y = ax3 + bx2 för x = 1.
Bestäm konstanterna a och b.
Allt för Bettans skull...



Skönt med promenad! Vi passade på att hälsa på pappiraul och sambo. Fick äppelkaka & hemgjord hallonsaft :D
Fick även med oss 2 flaskor saft hem.. aaaaah.
Ska dit någon dag och plocka dom sista hallonen. Finns även körsbär. nam nam.

TV4 visade ett program om fisar idag. Lät skumt. Någon som såg skiten? (jag vet, jag är fyndig ibland. hihi)


Anonym

jag såg fisprogrammet..synd om dom, men jag skrattade nästan hela programmet, mest för det lät så himla högt när dom fes..



PUBLICERAT: 2008-08-20, 07:25:35 | URL: http://www.theresesjosten.se
Daniel

Går fisprogrammet i repris? Jag vill ju se :I

Puss bebeh


tandra

haha jaaag såg fisprogramet, skit sköj :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: