SKRIVET: 2008-08-20, kl 11:14:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fula flyttkort

Jag har inte skickat flyttkort till min käre farmor- än. Kanske att man skulle göra det? Ska försöka komma ihåg det. Mormor har fått mail om adressen men ville ha 'riktigt' också, sånt där fult på papper. Varför gör dom flyttkorten så äckligt fula? o_O

En bra grej är förresten att jag (läs:Daniel) pratade med mitt försökringsbolag och jag kommer få ersättning även efter min 25-årsdag. Den tunga stenen blev betydligt lättare må jag säga..

Ikväll vankas det bio. Antingen blir det jag & 4 kvinnor till, eller så blir det jag & 5 kvinnor till. Vore ju bäst om det blev 5 till. Jag har så mkt biobiljetter (10-15 st) så jag bjuder, dom bjuder mig på popcorn :P
Jag måste ha popcorn på bio, älskar popcorn!
...och så har jag hört att Mamma Mia ska vara riktigt bra, så jag hoppas på det.

Blir lunch i Romme idag verkar det som. Och det känns som jag ätit mkt senaste tiden men ändå inte för mkt. Ändå har jag inte gått upp! Mina stadiga 50 börjar kännas bra, förut ville jag ju väga ännu mindre.

Nästa vecka ska jag köpa träningskort, på onsdag blir det träning. Kanske redan på måndag, det visar sig. Åhhh, vad jag längtar! Friskis är liiiiivet. Tränings is the shit ta me fan.

Ibland vill jag flytta. Men jag orkar inte. Packa, städa, packa upp.. blah.
Och så känns det ganska soft med en hyra på 2300 (delat på 2) inkl parkeringsplats med motorvärmare. Lyan är iaf på 53 kvm ungefär. Det duger åt oss =)
Vi måste ju spara en del cash. Till maj ska vi ha fått ihop runt 30 lök. Men det SKA gå! Vad vi ska göra med dom pengarna? Det vet nog en del och dom som inte vet får fråga :P

                                            


Thérèse

då frågar jag, vad ska ni göra för kul för dom pengarna??



PUBLICERAT: 2008-08-20, 14:07:18 | URL: http://www.theresesjosten.se
Thérèse

åhh egypten är hur fint och mysigt på alla sätt. jag och mitt ex var ju i hurghada för ett par år sen. rekomderas varmt!!! men bussresan till Luxor var inte lika kul..lång bussresa i en buss utan aircondition..men det var fint där =)

Ska du ta intensivkurs eller vanliga körlektioner och så?



PUBLICERAT: 2008-08-20, 15:06:20 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: