SKRIVET: 2008-08-21, kl 20:22:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

freedom?

Var till Gylle idag och jag fick massa medicin med mig hem. Hade fått mer om jag velat men tackade nej. Någon sa; du hade kunnat sälja på stan.
Eh, ja? :P
Jag slipper i alla fall dom där jävlarna (läs:Mobila Teamet) nu. För alltid.

För ett tag sen fick jag tid till en sjuksköterska förresten. Vet inte varför jag ska träffa henne men det är i alla fall den 3/10.

Var till FK idag och det gick bra. Sa åt han jag pratade med på skarpen, att jag inte mår bättre av att bara gå hemma. Jag har tydligen en ny handläggare. Jag som gillade min förra. Den förrförra hann jag aldrig träffa om jag minns rätt..
Dom hade skickat brev så det borde komma snart. Ska på möte på FK den 10:e.
Dom flesta behöver nog faktiskt komma ut lite åtminstonde. Ett par timmar i veckan.

Bowlade idag. Hur kul som helst. Giss vem som vann! Bella-Bus så klart :P

Blev Max-mat tills kvällsmat idag. Götta! :D

Nu håller vi på & tvättar.
Fixade bröllopspresent idag, presentkort blev det som dom kan köpa biljetter till musikalen Grease för. Värsta bra!
Älsklingen fick praliner av mig idag. hihi. lyxigt värre :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: