SKRIVET: 2008-08-08, kl 22:39:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Flickan som gud glömde

Fick ju boken idag. Blev såå glad. Men mindre glad när jag såg vad den kostade; över 300 spänn! Hutlöst. Dessutom var den tunnare än jag trott. Hur kan den vara så dyr?!?
Men jag ville ju så gärna ha den, har velat ha den länge.
Legat och läst ett tag i sängen ikväll. Nästan halva boken :P
Oooops.
Men bra är den måste jag säga :)

Emelie Välitalo - Flickan som gud glömde

Tror jag ska borsta tänderna och krypa ner i sängen för natten nu. Är så trött ju. Blev uppe sent natten innan och gick upp ganska tidigt.

Morgondagens planer:
  • Köpa present åt Kjell. (VAD?)
  • Hälsa på Ewa & Bengt (Ewa kanske inte är hemma)
  • Kalas hos Kjell. Gubben blir bara gamlare och gamlare..


Johanna

Ja äntligen är skiten över (eller om två veckor)! LYCKA! Nu är det bara att blicka frammåt! :)



Trevlig helg! :)



PUBLICERAT: 2008-08-08, 23:00:36 | URL: http://johannamariams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: