SKRIVET: 2008-08-24, kl 21:58:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

en riktig söndag

Idag har varit en riktigt slödag. Skööööönt :)
Ätit mackor från Subway, handlat och lagat mat. Plockat lite hemma, men inte mkt. Inte tillräckligt =/
Gjorde paj med quornfärs och svamp (+ créme fraiche och ost) som blev jättegott. Testade pajdeg från Hälsans Kök, spenat. Det borde ni testa.. fick den gratis från affären, mamma gav mig en kupong förut.
Har även tomatsmat i frysen. Vi har så mkt mat i frysen, borde inte handla på flera veckor eller nåt. Bara handla mjölk och sånt, typ.

Älskling ser på film medans jag har suttit och läst lite. Egentligen skulle jag också se film och då skulle vi se The Strangers men jag kände att jag var för trött. Skulle somnat efter halva.. Vi får se den imorgon istället.

Nu ska vi snart åka till stationen och hämta Kjell-Britt som varit i storstan hela helgen. Dom har hunnit med mkt. Grönan, Skansen, Akvariet, Fjärilshuset m.m m.m.
Jag har varit på Fjärilshuset några ggr faktiskt fast det var för flera år sen. Dit borde man kanske åka igen.. hmm.
I verkligheten är det inte alls så mkt folk på Sommarkrysset som det ser ut på tv. Hmpf. Men vem orkar med Gry? Inte jag i alla fall :P

Jag är så kär i min karljävel. Hoppas att alla vet det nu.
PEACE OUT!


tandra

Vi såg the strangers igår, obehaglig men rätt ok film :) Och nejj jag var inte på Idas bröllop :( ha de bra gumman!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: