SKRIVET: 2008-08-26, kl 19:27:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dansar apor?

Kunde inte sova i natt. Somnade 2 & vaknade sen strax efter 8, skittrött men kunde inte somna om :(
I natt pangade jag lite bubblor igen, fick ihop nästan 55 000 poäng :P
Älskling skrattade i sömnen, gulligt värre. hihi. Så pratade han också, vad han drömde minns han inte.

På förmiddagen kom mamma hit för att låna datorn. Satte henne vid Daniels dator, men hans nät krashade av någon konstig anledning. Ibland är det tur att vi använder olika nät ^_^
Jag använde ju fortf Glocalnet (det han hade förut och som snart blir uppsagt) medans han använder comhem.
I alla fall så åkte vi till Kupolen sen, jag & mami.
Vi åt mat på Tacobaren. Götta :D
Jag köpte ett par skor.. o_O
Men även en "prinsess-bok" till Maja & en bok till pappa, om gamla bilar. Farsgubben fyller ju år nästa vecka.
Mamma köpte kläder och en bok till Maja.

När jag kom hem var jag sååå trött men har inte ens vilat. Älskling kom hem och hämtade mig. Så åkte vi till doktorn, stackarn har ont idag också :(
Remiss är skickad till Falun nu ivf.. puh.

Mika & Jonas var hit på middag idag. Kyckling med potatissallad och lite grönsaker blev det. Och fruktcoctail till efterrätt :)

Testade nyss att spela Sanning eller Konka online. Vilka jefla frågor.
"Har du bajsat på dig på sistone?"
"Vad är det pinsammaste du har i din väska?"
En konkagrej man kan få göra: Dansa som en apa.
LOL. ASG på det. hahaha.
Måste genast införskaffa en webcam så folk kan se när jag dansar som apor. Eller så inte.

Nu ska jag betala mina räkningar, vart 2400 tror jag.. :D
soft.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: