SKRIVET: 2008-04-14, kl 19:43:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Valbo..

Varit till Valbo med Mikaela och Jonas idag. Ganska trevligt faktiskt. Köpte inte så mkt men IKEA är ju alltid kul eftersom det inte finns här i Dalarna.
Hela vägen dit tänkte jag på Engla och allt runt omkring.
Pratade med David på vägen hem. Började störtgrina såklart :(
Flera tycker att jag ska göra slut. Men varför det? Och hur skulle jag klara en sådan sak? Snälla någon, sätt er in i min situation!
nu kommer vi kanske inte att ses på flera veckor. Han säger "men världen går inte under för det". Nej det vet väl jag också. Men jag då? Jag kanske går under! :(

Pappa & Marita var hit ikväll och drack kaffe. Jättekul att dom kom hit. Dom brukar tydligen vara hit, bara det att jag aldrig är hemma.. hehe. typiskt :/

Verkar inte som jag får något besök på fredag, i alla fall inte av David :((((

fy fan alltså. Jag är less!!!!! Ska nog snart gå och lägga mig. Funderar på att ta theralen faktiskt. Så jag får sova riktigt. Slippa vakna, slippa tänka. Önskar jag kunde slippa vara, känna, fungera, existera.

Cry baby, cry.
Just let me go, and walk away from the world.
Bye bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: