SKRIVET: 2008-04-13, kl 20:13:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

RIP Engla //Less

Rest in Peace Engla.
Hur fan är man funtad i skallen om man dödar ett barn?!? Jag förstår det bara inte. Och jag kommer aldrig förstå heller. Tänker på hennes anhöriga. Hur ska dom må? :( Skänker Er en tanke i alla fall.


Nu ska jag bli lite ego här. känns fel att skriva men måste få skriva av mig någonstans.
Mår inte så bra ikväll. Vill sova men kan inte. Tänker och grubblar för mkt :/ Vill ha theralen, massa theralen så jag kan sova. Länge.
Annars vill jag ha massa Propavan & Zopiklon så jag får somna in för alltid...

Jag är bara så jävla less just nu. Irriterad. Besviken på vissa vänner.
Och besviken på en viss person.. fan i helvetes jävla piss.
DRA ÅT HELVETE!!!!!


Camilla

Svar: Ja, det håller jag fullständigt med om!



PUBLICERAT: 2008-04-14, 01:12:27 | URL: http://civilxfake.blogg.se/3/
karolina

älskade bella-vännen! hoppas att det inte är mej du är besviken på, eftersom jag glömde ringa dej. mitt minne är teflon just nu :( men idag ska jag ringa dej. har skrivit upp det på en lapp å då glömmer jag inte. å aldrig att jag glömmer dej, för du är en stjärna som lyser i min hjärna. för alltid. har länkat till din blogg från min blogg. hoppas det var okaj. love you stumpan, å du får aldrig aldrig försvinna.

jag har tänt ljus för engla tre kvällar i rad nu. blir bara så förtvivlat ledsen över all ondska i världen.

pusspusspuss



PUBLICERAT: 2008-04-16, 06:54:52 | URL: http://www.vinterhvila.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: