SKRIVET: 2008-04-10, kl 20:34:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Örebro

Varit till Örebro idag med Mikaela och Jonas. Det var rätt trevligt. Men jag köpte bara en vas på IKEA. Hittade inget mer. Dessutom är jag mega-fattig just nu :/
Varit jätte-depp ikväll. Låg hemma i min säng och grät :(
Mest för att jag inte får prata med David. Det känns jättejobbigt. Hoppas han känner ungefär likadant. Visst, det kanske låter elakt. Men jag hoppas i alla fall att han saknar att prata med mig och så.

Haha jag köpte Se & Hör idag. Pinsamt men sant. Ville läsa lite skvaller och vill man ha svenskt skvaller så är nog den tidningen bäst för jag vill inte bara ha en massa bilder.

nej nu ska jag surfa vidare och sen läsa lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: