SKRIVET: 2008-04-18, kl 20:38:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Leva!

Han tog sig in i mitt rum
sakta smög han sig på
och sövde ner mig
med ångest och längtan.
Klockorna raskade han på
och sen lät han mig förstå
att de som inte hängde med i tempot
dränkte han.
Men jag sa: Du kan dra!

För jag ska leva
och inte förtvina!
Jag ska leva och stressen ska gå hem!
Leva, och inte gå med och förtvina.

Dagen har varit rätt bra. Det jobbiga var att jag började typ gråta på ICA Maxi. Då gick jag ut därifrån. Satte mig utanför kassorna.. Jobbigt var det :( Men jag stod ut! Kunde lika gärna ha gått eller åkt hem och skurit mig. Men jag sket i det, jag stod ut! Den som fick mig att börja gråta var "såklart" David. Jag pratade med honom och det kändes bra jobbigt. Så saknar jag honom som fan. Älskar ju honom. Men hur ska det egentligen bli mellan oss?

Jag & Mika bestämde igår att vi ska köpa en bil!! Det ska bli så roligt. Vår budget (med hjälp av Jonas *tack*) är på 6000 spänn hehe. Vi ska alltså köpa en bil som vi ska göra iordning, får göra mkt själva och så. Allt för att lära sig något nytt och att lära sig mkt om bilar. Kuuuul! =D

Älskar att umgås med Mika. Den tjejen är guld värd måste jag säga. Älskar dig gumman! <3
*puss*

Min moster kom till Borlänge idag. Så jag bor hos mamma & Kjell över helgen. var hundvakt från igår till idag, hade hunden Lia. älskar den hunden. Hon är så fin och bara föör go helt enkelt hihi.

Lagt upp lite auktioner på nätet nu. Hoppas på att åtminstonde få något sålt. Behöver lite cash :P

Nej gott folk, nu ska jag lyssna på musik och bara vara.. Ha det!


Mika

vad söt du e gummis.
tycker om att umgås med dig också! :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: