SKRIVET: 2008-04-21, kl 17:27:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Fy helvete..

...vad jag mår dåligt. Hörde av mig till Lii, skrev att jag mår skit "jag kan komma till dig om du vill. Så du har någon att prata med" Du är guld värd gumman ska du veta! Betyder mest :)

Blir så less på allt just nu. Ingen vill ses. Ingen har ens tid att bara PRATA. Bara finnas till.

Nej nu vill jag bara DÖ =(((((

Visst, jag kanske låter jävligt negativ och elak nu, men va fan..

Åker till Sthlm på fredag så får vi se vad som händer efter det.


tandra

mäh nu har jag hittat din blogg åsså. Trevligt trevligt :)


karolina

älsklingen vad jag önskar att jag var hos dej å bara kunde krama dej å finnas där för dej. längtar så tills vi ses nästa gång. du fixar detta. vi fixar detta. tillsammans är man mindre ensam vet du. å jag finns alltid här för dej. always and forever. love you.
pussen

jag har mobilen avstängd under kvällen nu, pallar inte bli nådd av vissa. men jag finns vid datorn. bara maila eller skriv på msn. finns här för dej!!! bara för dej!



PUBLICERAT: 2008-04-21, 17:54:05 | URL: http://www.vinterhvila.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: