SKRIVET: 2011-10-18, kl 21:30:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

världens största öppna förskola

Idag ordnade kyrkan Världens Största öppna förskola på Galaxen. Jag & den stora pirathen var dit i flera timmar. Försökte få han att fika (gratis fika i form av mackor, kex, saft, kaffe, festis) men han vägrade! Så 12.30 tyckte jag att vi borde äta mat. Gick till Centrumgrillen men han ville inte sitta still (ovanligt när det gäller honom? NEJ!) så jag fick ta med det mesta.. tur jag valde att bara köpa en meny iaf. Hamburgare & pommes.
Så det mesta åt vi ute..

Sen gick vi till biblioteket. 14.00 var det dags att åka till bvc för att checka av lejonet. Blev hämtade då.. han hade gått upp nästan 1 kg på 2 mån. Väger ca 8,2 kg & 71 cm lång. Casper somnade i bilen på väg dit. Fortsatte att sova mot mig men vaknade efter att tag. Man får ju inte ha vagn med sig in ända till väntrummet så.. men jag ville ju inte att han skulle sova heller eftersom det var så sent. Vill ju att han ska komma i säng på kvällarna. Igår somna han 20.40! Vet inte om han sov för länge hos dagmamman eller nåt.. ikväll somna han 19.30. Då kom han inte i säng förrän nästan 19.15 tror jag. Läste nån bok & sen somna han.

Nu är jag trött. Så trött så trött. Imorgon är Casper ledig igen för Daniel är ledig. Idag var en extra ledig dag för att han skulle få vara med på Galaxen =)
Nu ska jag läsa lite.. sen blir det sängen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: