SKRIVET: 2011-12-13, kl 22:00:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

chockad

Léon chockade mig (eller förvånade iaf..) två ggr idag. Första gången var när vi var på Myran. Han sov längre på morgonen & blev inte trött sin vanliga tid kl 9.30 & vi kom till Myran strax efter 10. Kan ju inte gärna klä på han ytterkläder efter bara 30 min för att lägga han i vagnen så jag testade att vagga han i famnen. Tog kanske 10 min & bara nån enstaka protest :O
Trots allt liv som var där & skrikiga ungar.. så sov han i min famn i nästan 30 min :) Myyyyys! Jag njöt för fullt. Min lilla bebis som snart inte är min lilla bebis. Försöker ta vara på tiden nu.

Andra gången var när han kröp runt granen haha. Han var t.om under (för att krypa till kontakten som det är "spärr" i) men rörde inte granen :) Casper däremot har tagit bort kulor m.m m.m.. Unge!


Nu är jag sååå trött så jag måste gå & lägga mig NU. Hoppas jag kan somna. Danne sitter ju uppe varje kväll till efter 23 & jag har så svårt att somna själv ibland. Vad gör man då? Jo, man går in till Casper & lägger sig. Har jag gjort flera ggr, senast igår. Myyys =) Många vill aldrig ha ungarna hos sig men det vill jag. Fast inte VARJE natt.  Imorse väckte Daniel mig kl 5 för han skulle ju till jobbet (jag hade sagt att han skulle göra det) & Léon va vaken. Så han fick komma in till mig i stora sängen & så fick han en flaska ersättning. Somnade om bredvid mig.

Snart är det jul. Känns helt sjukt. Känns så skumt men det är nog för att snön kom sent.. Snart nytt år vilket betyder att bebis fyller 1 ÅR.

Go natt!


Monica - snart 2 barnsmamma

Stora killar du har ♥



PUBLICERAT: 2011-12-13, 22:22:13 | URL: http://minabusungar.blogspot.com
Lotta

Varje gång jag tänker på hur stor Léon har blivit så kommer jag på att Dexter är 5 mån äldre och det känns så stört att inte märka att ens egen bebis är en stor pojk snart.. jösses va det går snabbt! :S


Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Hej!

Nu är tävlingen om de härliga goodiebagen avslutade! =) Blev du den lyckliga vinnaren? :)



http://www.sojkasframtid.com/2011/12/vinnarna-av-de-harliga-goodiebagen-ar.html



PUBLICERAT: 2011-12-14, 12:15:26 | URL: http://www.sojkasframtid.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: