SKRIVET: 2011-11-21, kl 13:09:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

måndag

Varit iväg nån timme på fm. Innan jag åkte hem köpte jag en bok till mig & en till Casper. "Slutstation Rättspsyk", ett måste! Hunnit läsa några sidor. En sån bok man inte vill släppa.. så jag längtar tills ikväll när barnen sover :)

När jag kom hem hade Léon precis vaknat & jag hade kalla händer.. nu leker han på golvet. Snart dags att klä honom, lämna han till Kjell & hämta Casper. Danne har åkt till jobbet & en enkelvagn står hos dagmamman & jag har ingen lust att bära Léon :/ Speciellt inte med tanke på att han aldrig är still. Han ska ju se sig omkring åt alla håll. Frågade ju såklart Kjell imorse om han kunde ha Léon en kort stund på em så jag kunde lämna vagnen. Slipper jag väcka Casper om han sover så kan han vakna på vägen hem :)


tjipp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: