SKRIVET: 2011-11-03, kl 20:48:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ego

Idag fick jag höra att Sandra skulle till Kupolen så jag skicka sms till henne & fråga om hon va där osv.. gjorde mig klar & åkte dit. Blev en snabb sväng runt med henne men det var väldans trevligt =)
När hon åkt gick jag runt själv, skönt att gå utan barn vilket händer sällan. Och är barnen med är det inte det lättaste att hinna kolla kläder, prova kläder osv.. idag hitta jag jeans & två tröjor. Perfekt. Såå nöjd! den ena tröjan hitta jag på barnavdelningen & det va dessutom halva reapriset = 25 spänn. Fick en chock vid kassan.

Apropå annat. Jag är verkligen inte nöjd med min kropp.. fyyy. Skäms. Och ärren skiter jag fullständigt i kan jag säga. Det är annat som gör det. Och jag kan inte göra nåt åt det. Fast jag försöker tänka att jag har fått två fina barn, men ändå. Känns lite jobbigt till & från.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: