SKRIVET: 2011-03-30, kl 17:02:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pust

Pust & stön! Känner mig heeeelt slut. En viss person vägrade sova på fm så jag fick bära 9-12, typ. Förutom nån kort stund här & där.. om han ändå GILLADE nappen. Han skrek som en stucken gris eller nej, som ett helt gäng stuckna grisar. Och Casper låg på vår säng medans jag klädde av honom. Casper höll ändå på att somna *chockad*
Casper var slutkörd. Sen vakna han ledsen efter en timme, han vakna för tidigt. Tack & lov kom Danne hem precis då, han gick tidigare för att vi skulle till bvc. Men casper ville ha dit mamma. Så jag gick dit & la mig bredvid honom, han somnade om på en gång.

Bvc gick bra. Läkaren undersökte båda barnen & Casper fick en spruta. Han skrek lite under sticket (som var i låret, andra säger armen..what?!) men tystnade snabbt. Kaninen behövdes inte. Han höll i en traktor från väntrummet. Ulla undrade sen hur vi skulle få av han traktorn när vi skulle gå men han la ifrån sig den själv som tur var. Så åkte han lite rutchkana & då blev det svårare att få han med hem.. men Ulla jaga han ut därirån haha.

Lejonungen väger nästan 5 kg vilket jag trott. Inte konstigt jag har ont i ryggen när jag tvingats bära honom flera timmar + båda vid ett tillfälle.. Min rygg gråter!!!!!!


Lotta

Lucas fick då sin i armen iaf.

Han blev ju erbjuden sockerlösning också men det vägrar han ju ta för att det är i spruta ;D



PUBLICERAT: 2011-03-30, 20:17:56 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: